Orka hitta på en rubrik på varje jävla inlägg! Jo, eller hur..

Jag hade velat stappla hem full just nu och inte komma ihåg det imorgon.
Dragit en sjukanmälan och gått ut i solen och latat mig.

Men jag är mogen och vuxen nu så jag kom hem från ballkongfesten för en timme sedan.
Inte en tillstymmelse till rund under varken fötterna eller ens om lilltån.

Och jag är uppenbarligen stor som en ballong också.
Varför är det ingen som säger något?
Typ, men oj, har du ägglossning eller är du bara tjock i allmänhet?

Det här har andra sagt:
Så här sa: M

Rubrik hmmmmm

Nykter, mogen och vuxen kvinna - söker ärlig människa.

Eller helt enkelt..plattfot

Hoppas du har en fin dag iaf.

M

2009-06-25 @ 13:30:40
Så här sa: Sessan

Hahaha! Klockrena båda två :)

2009-06-25 @ 22:35:48

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0