Living on the edge

I dagens post låg ett kuvert från Landstinget.
Gulp! Hjärtat upp i halsgropen pronto.
Jag tror alltid att det är något hemskt brev om att jag är döende.
För några år sedan trodde jag att alla brev handlade om STD's.
Det var då.
Nu är jag en bättre flicka och håller inte på med sånt längre.
Så alltså är jag döende kom jag fram till när jag stod där i hallen och stirrade på kuvertet.
Grät en skvätt och skulle till att ringa mamma och ta farväl.

Men det behövdes inte.
Jag har bara fått en tid på ögonkliniken.
Inte ska jag dö heller.
Pjuh! Nu var det fan nära alltså.

Det här har andra sagt:
Så här sa: M

Vilken jädra tur, få kan leva utan din blogg ;)

Dessutom är du sunt galen, åtminstone textmässigt..

Är ett nöje att läsa var dag.

Fina sommardagar önskas.

M

2009-06-23 @ 20:55:45
Så här sa: Anonym

Åhh M! Tack, vad snällt sagt :) Nu ska jag vissla sommarvisor hela veckan.



Önskar dig detsamma, massa fina soliga dagar.

Kram kram

2009-06-23 @ 21:52:56

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0