Jag gillar också musik

Tittar på en dokumentär om HårdRock, eller metal av olika slag. Heavy, Death och alla andra olika inriktingar som denna genre utvecklat.
 
Det enda som jag kan tänka på är att alla människor som står längst fram på deras konserter ser extremt utvecklingsstörda ut. Och så är dom fula. Fula och utvecklingsstörda.

Och sedan kommer intrevjun med Slipknot och allt faller på plats.
Här snackar vi buttugly.

Tur att programmet är slut nu så jag får gå och sova.
Med mardrömmar.

God natti.

Det här har andra sagt:
Så här sa: Cc79

Du! Jag har skapat den där andra bloggen nu. Behöver din mailadress för att skicka invite! Du kan maila mig på [email protected].



Kram!

2009-06-22 @ 00:43:48
URL: http://mywaycc79.blogspot.com
Så här sa: V

Jag såg det också. Otroligt!

2009-06-23 @ 17:54:25

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0