Ibland blir det bajsigt värre



Skitisamma!
Jag löser det.
Det ska gå.

Jag får väl ta bra betalt av alla som ska komma och hälsa på om inte annat.

Det här har andra sagt:
Så här sa: M

Otroligt sköna animeringar och bilder hos dig, var får du dom ifrån? Å du, om våra vägar någonsin möts tänker jag fan inte betala :)

2009-06-30 @ 22:56:42
Så här sa: burriburrsonja

hahaha jag som vanligtvis hatar gif-animationer. kanske beror på att dom oftast består i glittrande blommor och snurrande dödskallar.



saker ordnar sig. det gör dom. 99% av allt man oroar sig för är i onödan.

2009-07-01 @ 02:26:56
URL: http://burriburr.se
Så här sa: Vicktoria

Nämen, du vet väl vad vi säger här...



RYCK UPP DIG!



Det här var för att väcka upp

revanschlustan, så häng inte

läpp nu, du är finare utan.



LOVE!

2009-07-01 @ 08:38:16

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0