Att vänta


Det värsta jag vet är att vänta på något eller någon (okej, överdriftpunktnu).

Sluta slösa min tid lixom (som om jag har bättre saker för mig).

Just nu väntar jag (varför ringer inte folk när de säger att de ska ringa?).

Jag är sämst på att vänta på något spännande (helt ärligt, jag kan inte prata rent och det låter som om jag är full).

Under tiden så dricker jag Dagens med jobbarkompisar och pratar om den ljusa framtiden som väntar (ja, inte dom, men mig. Dom kommer administrera bostadsrätter tills helvetet fryser till is).

Hittills har jag två takfester inplanerade (inflyttning och gamla jobbarkompisarnas).

Här är utsikten vi kommer ha då (yes, du får lov att bli avundsjuk nu).

Det här har andra sagt:
Så här sa: M

Jahaja, nej inte avundsjuk alls..inte ett skit faktiskt, nej fan heller...

Asch´, jaja det är jag väl då, men inte så mycket i alla fall.

Glad midsommar.

M

2009-06-18 @ 00:13:52
Så här sa: V

Inte ett dugg avis.

för vi kommer,

eller åtminstone mamman...



TJOHOO!

2009-06-18 @ 00:16:54

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0