WeightWatchers

Det är dax att känna sig sådär lite pluffsig igen.
Tajt linne som inte visade någon pardon idag på träningen och korta shorts som framhävde the butt lite sådär alldeles extra.

Men jag har ett trick numera, för att komma bort från alla dumma idéer gällande utseendet som kan tänkas poppa in i mitt huvud. Jag kom på det i onsdags när en kollega tog mig med på ett ärende på lunchen. En liten snabb invägning och jag fick vakta cyklarna utanför. Jag är en sån dålig människa. Jag vet, jag har sagt det förrut, men nu är det verkligen satt i sten. Dålig. Människa.

Jag kan alltid ställa mig utanför VikingLine-butiken om jag behöver lite pick-me-up. Det finns alltid dom som har det värre och jag är glad att jag inte är där dom är.

Mindre glad är jag över mig själv som inte skäms lika mycket som jag borde.




F'låt då.

Det här har andra sagt:

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0