Looser

Och på tal om att vara upptagen med att jaga. Syns det att jag är virrig efter en repris med han den där som var så bra och vann restaurangduellen eller vad är det som händer? Helt plötsligt ringer min mobil och när jag svarar får jag ett glättigt: -Hej, det är jag, Vad gör du?
Jag pratar i telefon, jag ringer dig sen, eller, vem är du egentligen?
Det var han.

Jag ringde aldrig upp.
Han skickade däremot mess och skrev att han bara ville höra vad jag skulle göra ikväll och att det skulle vara kul att träffas. Jag? No reply. Skulle inte ens titta två gånger åt honom igen, vem tror han att han är? Går förbi honom i vimlet och han stannar. Jag fortsätter. Skulle inte tro det säger jag i förbifarten.

Och nu ringer han.
03.18.
Looser.

Och nu skickar han meddelande. 
Vill ha ett svar på varför jag dissar honom. Säger att allt måste vara ett missförstånd.
Don't think so.
Asshole.

Aldrig mer.
Jag vet vad jag är värd numera.

Det här har andra sagt:
Så här sa: V

Ja, kan de någonsin sluta upp med att knulla fel?



Ocharmigt.

2009-07-12 @ 11:19:16
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Så här sa: S

Jag tror inte det. Han kommer aldrig får göra det med mig iaf så jag förstår inte varför han fortsätter att försöka. Looser.



I dont do feknull.

I only do it right :)

2009-07-12 @ 12:31:10

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0