Jägarinna

Jag firade mamma på eftermiddagen. Åt lite mat och gav lite present. Hon grät och jag var förlåten. Sedan tittade vi på film och åt lite ost och kex. Hemåt med bil och tänkte mig en kväll i soffan men insåg att jag var för snygg för att sitta hemma så utgång blev det. Med hon som gör mig snygg och hennes hubbies familj. Mycket bra val av aktivitet. Mindre bra är att min nacke har repat sig sen förra helgen. Om man ska lyssna på de som vet bättre så borde det vara mer nacksving åt folket och speciellt åt mig.

Vad är det för fel på honom? Varför skulle just han vara bra så att jag bara vill ha mer fast jag inte borde? Jag ska ju flytta härifrån.

Jakten.
That's why.



Det här har andra sagt:

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0