Detta fält måste fyllas i står det i rött om man inte sätter en rubrik själv på en gång

Men buhuhuu vad förra rubrken bara var dyster och downbeat.
Säger ju det, jag ska fan inte sätta rubriker.
Min helg har ju farktiskt varit very nice,
but of course.

I fredags var det extra trevligt mest hela tiden,
och hela kvällen. Mammorna skulle ut på vift och
jag fick följa med. Efter lite drinkar och vågade sanningar bar
det av ut i ösregnet och en lyckad kväll slutade på bästa sätt.

I går fick jag kvalitetstid med den finste på stan,
en shoppingtur med hon som gör mig snygg
och en 50-årsfest för f.d. kollegan och hennes hubbie.

Nu njuter jag dansprogram som en junkie och önskar
att jag också kunde få vara så där jävla grym på någoting
som är så där väldans vackert.

Det här har andra sagt:

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0