Helgen

Summa summarum.
Fin.

Började bäst på lördagen och jag hade helst av allt velat stanna kvar och bara varit. Men man kan inte få allt här i livet. Jävla skitsnack anser jag, det kan man visst! Så småningom.

Jag har träffat en tjej som gett det tunna håret ett nytt ansikte för mig. Hon hade inget, men det lilla hon hade det var långt och slickade hennes huvud som...som jag vet inte vad. Kunde inte komma på något riktigt fyndigt här eftesom jag är sjukt trött, igen. Men iaf, fult var det och hon var tjock och förmer och pratade bara strunt mest hela tiden. Eller så var det hennes röst jag störde mig på, jag vet inte men vi klickade iaf inte. Jag är störd, jag vet. Mary, du ligger nu i lä här, jag lovar.

Fattar nu vad horoskopet menade med överraskning. Fast det var en dag försent. Men slutet på Dalagatan var faktiskt en överraskning. Gott kaffe och bra prat, känns bra att ha några vänner kvar i stan.

Anyways. Kom hem och fick två matlådor ihopslängda och en middag i magen medan vi tittade på Bröllopsvideon från i somras. Jag såg fet ut så nu blir det kostrådgivning asap. Beach 2009. Joråsåatt.

Det här har andra sagt:
Så här sa: Mary

Du skojar va?! Finns det värre än mig?!!!

2009-01-26 @ 14:01:20
Så här sa: Anonym

Nope, skojar INTE!! :) Woohooo!! ;)

2009-01-26 @ 16:41:55
Så här sa: Mary

När ska vi fira? Hur?

2009-01-27 @ 17:08:01

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0