Hur dumma kan pojkar egentligen vara?


Jag kan ha hittat världens mest patetiska hemsida. Patetisk på så många nivåer. Du läser vad det är för skit  här
Allvarligt och hujedamej?! Hur dumma och lättlurade är pojkar egentligen? För det kan väl bara vara pojkar som går på den här skiten. Här betalas det pengar, tusentals kronor, för att utvecklas i läran om "ett attraktivt beteende och förstå hur kvinnor fungerar". Och det är inte lite pengar heller som dessa vetgiriga pojkarna betalar, det är massa tusentals kronor.

Jag skrattade gott när jag läste om deras intensivhelg. En lång uppsats om vad de kommer att göra på kursen. Jag har en kortare sammanfattning: Vi är panka och kåta, du är dum och har cash, kom så horar vi lite. Vi är dina pimpar och du är vår torsk. Vi garanterar att du får ligga, och om du är för dum och ful så du misslyckas får du pengarna tillbaka. Guaranteed!

Det blir lite mer ärligt så. På tal om ärlighet, läs deras presentationer om sina "intruktörer". Dom har alla genomgått professionell utbildning i föreläsningsteknik. Bara en sån sak. Jag ska önska mig deras dvd-material när jag fyller år.

Det här har andra sagt:
Så här sa: V

inte på riktigt va hoppas ?

2009-01-03 @ 12:39:32
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Så här sa: prinsessan

Jo, på riktigt..Dom har tom varit med i ett tv-program på svt. Där pratade dom om den geniala öppningsrepliken "Gillar du Tacos?" Works everytime!

2009-01-03 @ 13:51:14
URL: http://prinsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0