They shoot crazy people don't they?

Hur har din vecka varit?

Jo tack, bara bra. Eller inte. Nej det var ju bara ljug. Min vecka var lite som hell week gone bad. Med kätting och kedjor och lätt irriterade personer i andra sidan luren.

Höjdpunkten var i tisdags när jag hade en kvinna skrikandes i mitt öra om att jag var tvungen att hjälpa henne eftersom hennes förening svikit henne å det grövsta. Hon hade inte fått besked om hon fick hyra ut sin lägenhet i 2:a hand och vägrade därför ta kontakt med dom igen. Henne satt jag med i 15 minuter. Pratade med små och fina bokstäver, fick henne lugn, men kunde inget mer än hålla med henne när hon blev hysterisk igen och skrek att hon inte kunde hantera det här. "Nej jag märker det" sa jag och efter det gick vår relation utför. Den var liksom utom räddning. Efter att jag dessutom inte kunde hålla mig från att nämna att hon kanske hetsade upp sig i onödan och att styrelsemötet kanske hade ställts in så slängde hon på luren i örat på mig. Så nu väntar jag på brevbomben som hon antagligen har skickat hem till mig.

Det vet ju alla att galna människor gör. Skickar brevbomber. Det gör dom alltid, the crazy people. 

Det här har andra sagt:

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0