Tack för maten

Jag skrev ett inlägg om att jag var trött på att laga mat. Det gav en rejäl jäkla payoff vill jag lova. Ikväll blev jag bjuden på köttgryta tills det stod ut genom öronen. Det var så fantasktiskt gott att jag önskade att jag var fett som en kossa. Tänk, då hade jag nog fått i mig hela kastrullen själv.

Nu var jag tvungen att dela med några andra, den ena tog jättemycket. Han hade varit iväg på match. Att stå vid sidan om är tydligen jättejobbigt med tanke på storleken på portionen efteråt. Själv hade jag tränat ett grymt hårt Crossfit-pass, så där hårt så man vill svimma när det är halva tiden kvar. Efteråt spyr man. Så hårt. Jag åt och åt. Först åt jag själv, sedan åt jag igen med det finaste sällskapet. Om jag ville skulle jag få en glass efteråt sa hon snällt men den åt han upp mitt framför näsan på mig. Kanske lika bra. Sen väntade jag in i det längsta med att gå hem. Strategin var att jag skulle bli hungrig igen och hinna äta en sista gång men det sket sig. Jag var proppmätt hela kvällen.

Ville egentligen bara säga tack fina du för maten. Jag precis kommit hem helt oantastad. Och nu är jag hungrig. Jag är nog allegrisk mot min lägenhet.

Det här har andra sagt:
Så här sa: dicks sambo

Du kan få matlåda imorgon, om du ordnar efen potatis. Den vi hade är slut!



Puss min allra bästa vän!





2009-01-07 @ 01:01:30
Så här sa: Prinsessan

Ååhhh!! Vad snällt! Jag har egen med mig idag men kanske tittar förbi och äter rester sen då ;)

2009-01-07 @ 09:56:50

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0