Det här med barnvagn

Jag shoppar efter något att dra barnet i. Jag har ingen aning om vad jag håller på med eller letar efter. Det är som ett nytt språk, som jag inte kan. Den urbana djungeln ska vara poppis vet jag, men hur är det med Cresent och Brio?

För övrigt har jag tränat boobies och mage på gymmet idag, missade mellanmålet innan så på vägen hem blev det panikshopping av Pringles. Den lilla burken. Och sedan färsk Tortellini con Pesto för 2 personer. Jag är ju bara 1 men det gick bra ändå, slut var det här. Fint de.

Det här har andra sagt:
Så här sa: (moi)

Älskling... Vagnen är nu inhandlad. Tyvärr är den litet ful, men vad fan!



Puss!

2009-01-22 @ 23:51:44
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Så här sa: prinsessan

Meh! Jag hade ju värsta spejsiga kärran på G!! :) Tror jag..fattar ju ingenting! Vad kan jag då hjälpa till med?



Love (som i namnet)

2009-01-23 @ 20:27:35
Så här sa: (moi)

puss!

2009-01-23 @ 22:53:28
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0