Att vara singel

Det här med mat. Jag är trött på den eviga jakten på mat. Ja, jag jagar min mat varje dag. Det är väldigt tröttsamt let me tell you. Jag är trött  på att köpa råvaror, trött på att laga den själv, äta den själv och sedan efteråt diska disken själv. Allt är blir mycket lättare om man är två. En god vän eller en partner eller tom en mamma är bättre än att äta själv.

Jag vill ha någon att bjuda på mat. Nu. Ingen verkar vilja bli bjuden, inte ens mamma. Alla har sitt eget att stå i och sen är det afton (yeay) och då ska det ivägs hit och träffas dit och "nej, ikväll passar inte, vi är redan bokade". Vad hände med spontaniteten? Carpe diem helluuuu? För det vet ju alla att singlar är bäst på spontanitet, man kan göra precis vad som helst när som helst. Freedom liksom!! Jag var bra på det förut. Nu är jag lika dålig på det som en annan tråkig Svensson eftersom det inte finns någon att vara spontan med. Ja så är det verkligen. Inte mitt fel alltså. Det är det aldrig för övrigt.

Så nu ligger jag i soffan och är hungrig. Det river lite i magen och blodsockret närmar sig en farligt låg nivå men det skiter jag i. Jag kanske ska dra en pava vin på tom mage och sedan gå ut och så klackarna i taket och skratta åt alla loosers som sitter hemma och planerar. Bara för att det är sånt man gör som singel, har  jag hört.


 


Det här har andra sagt:
Så här sa: V

älskling, vad f-n är det för fel på riskakor?



köttgryta här imorgon!? du bjuder på isglass?!



puss, v

2009-01-05 @ 20:17:42
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0