Att vara rolig (nej, inte jag)

Var det någon mer än jag som såg Parlamentets 10års jubileim igår?

Va? Va? Var det det? Det måste det ha varit men om du missade det rekommenderar jag dig att spela in reprisen, köpa dvd utgåvan och googla på youtube och hejochhå. Sveriges humorelit as we know it och två för mig ojämna lag.  Jag menar, hur jämnt blir det om man har Björn Gustavsson (min pojkvän) och Henrik Schyffert (mitt ex) i samma lag, tillsammans med Helge Skog (min morfar) och Sisela Kyle (stavningpunkthur?), hon Petra och sen han den där från Killing-gänget Johan någonting.
 
På andra sidan stod iofs Henrik Hjelt och Robert Gustavsson men vad f-n gör det? Dom sitter i samma båt som ankaret Annica Lantz och någon liten utländsk kille som jag inte ens kommer ihåg namnet på, typ Faid, Said, Daid, Dodo eller nått (no offence, jag är själv inte vit som snö) och en annan kille som var så osynlig så jag kommer inte ens ihåg vilken färg han hade på håret. Vi säger brunt. Han. Ni fattar va? Ingen match.

Nu till the cliffhänger.

Vilket lag vann? 




 

Det här har andra sagt:

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0