Soffjävel


Jag skyller allt på kökssoffan.
Det är nått fel på den. Jag vet
inte om det är det att den är så
hård som gör att jag äter kopiösa
mängder av maten som hämtats
hem. Först äter jag min egen och
sedan glufsar jag gladeligen i mig
av någon annans.

Ikväll var det pizza, utan pinjenötter
och ruccola. Dom jävlarna. Det var
på vippen att jag stövlade tillbaka
med min pizza för att kräva min rätt
till nötter och grönt men soffjäveln
höll mig tillbaka.

Precis så var det. Och nu ska
miffot sova.

Det här har andra sagt:
Så här sa: Vicktoria

Du matchar min soffa bäst,

av alla.



Puss, V och Soffan

2009-02-08 @ 00:03:43
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0