Sköna Söndag

Jag sov och sov och sov.

Lunchen intogs med pappa
i nygamla lägenheten där
inredningstips varvades med
kryddorna till lasagnen.

En tripp till IKEA senare ligger
jag återigen i min soffa och
inspekterar den nya belysningen.

Funderar lite på nästa helg
och inser att alla jävlars dag
infaller på lördagen. Undrar om
jag ska boka bord på någon
romantisk restaurang och gå
ut och äta. Med mig själv alltså.
Det kunde ju vara kul.

Nu väntar lite mat och sedan
lite lånade feelgood-serier på
datorn.

Det är en skön söndag.

Det här har andra sagt:
Så här sa: Mary

Eller så går du och jag ut och äter en romantisk middag för 2 :D

2009-02-09 @ 09:22:41
Så här sa: Prinsessan

Det går ju också att göra, men då måste vi hålla varandras händer och titta trånande in i varandras ögon. Annars blir det ju inge kul ;)





2009-02-09 @ 11:21:00

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0