Att gå vidare

Vänskapen som försvann är inte lika saknad nu som den var för en liten stund sen. Jag inser att jag är älskad av andra, för den jag är och fast jag felar ibland. Det är inte mitt fel denna gång. Det finns inget jag kan göra och inget jag längre vill göra för att försöka rädda.

Jag har det bra. Jag vet vilka som räknas och vilka jag vill ha nära. Resten blir oväsentligt och inte värt att slösa energi på, någonsin igen.

Jag har samlat några fina tills på lördag. Dom finaste av fina. Jag längtar!

Det här har andra sagt:
Så här sa: V

Jag också. Och nu vet jag att jag kan komma.



Jag känner igen mig i din smärta. Och jag vet inte

om den någonsin går över. Inte helt.

Love, V

2009-02-23 @ 00:41:04
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0