Men va fan hände Innan Du Fanns!?

Jag har hittat en favorit och jag läser den från första stavelse och märker inte hur tiden flyger iväg och magen skriker. Jag är inne i min fokusera-på-mat-period-24-seven och trodde att jag var så jävla diciplinerad när jag struntade i Chokladmuffinsen och Brownieskakan imorse på jobbet. Jag bara gleeeed förbi  l å d a n  fullt med gott och tog mitt kaffe, mitt ägg, min morot och mitt äpple and went bananas. Och nu pratar vi Brownies som älskar med din tunga i munnen, chokladmuffins som är så ljuvliga att du skulle kunna lägga dig ner och dö på mattan, lyckligt vetandes om att ditt liv nu är fulländat. Men inte jag, jag satt där med mitt kaffe, mitt ägg och min morot. Stenhård.

Sen kommer jag hem efter träningen, Crossfit deluxe med "Angie" (Angie=100 chins, 100 benböj, 100 armhävningar och 100 situps). Hungrig som en varg, äter som en grottmänniska och läääääääääängtar tills jag får äta mitt kvällsmål med kesella, bär och nötter. Längtar är vad jag gör.

Tills jag hittar favoriten och sträckläser mig förbi kvällsmålet och inser att jag är en odiciplinerad jävel som inte har någon karaktär alls. Diciplinen som försvann Innan Du Fanns.

Tack för det.

Det här har andra sagt:

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0