Inteblindänpunktse

Okej, jag är inte blind än. Kort har tagits på näthinnan och det har blivit en förändring. Nu väntar jag på vad farbror doktorn ska säga efter att han konsulterat med näthinnekirurgen. Med min tur kommer det säkert inte bli någonting gjort utan jag får gå sähär resten av mitt liv..igen. Det minsta dom kan göra är att slänga in en liten lasiksurgery tycker jag, det vore smutt i oturens otur.

Om det här blir bra till slut så lovar jag att njuta av varenda dag som jag blir välsignad med att få se regnet, bajsrännan i toaletten på jobbet och varenda ful bebis därute.


Det här har andra sagt:
Så här sa: Anonym

Bra älskling! Love u!

Puss!

2009-04-10 @ 09:40:55

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0