I gårkväll

Igår var jag ute.
Jo, faktiskt.
En del av cirkusen.
Jag borde stannat hemma.
Idag är jag sjuk.
Tji fick jag.
Sprit hjälper inte alls mot begynnande förskylning.
Det gör inte heller barfotatrippin' på kall kullersten.
Eller kalla vindar i ett trött ansikte.

Jag vill tacka gud och min  mamma att jag lever.
Och mina fina vänner som får mig att bli varm i hela kroppen.
Tack till Herr Fantastisk som bar mig på sin axlar genom stan.

Och tack till dig som ville följa med mig ut.
Eventuellt kör vi en repris snarast. 


Det här har andra sagt:
Så här sa: vicktoria

å nu vill jag höra MER!



love, v

2009-04-26 @ 12:21:36

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0