Feeling fine

Det finns en låt som är riktigt orockig men just nu passar den som min nya theme song. Feeling Fine! Dubbel träning idag med pump och box back to back. Sedan ner till hamnen och en smarrig sallad i solen med fina vänner. Och lite bonuspersoner. Den största bonusen var Hero, han satt där och käkade sallad som en annan gladiator. Bred men kort men oj så smarrig, eller ja, att titta på i alla fall. Sen blev han för stor då vi insåg att man skulle få nackspärr om man skulle mysa med en sån i soffan. Han förlorade lite av sin charm och vi gick vidare till att diskutera rökares rätt att leva eller inte. Alla ska skjutas av enligt mig.

Nu ligger tvätten i maskinen och jag smider planer för kvällen. Det blir all in ikväll med en film och popcorn tror jag  bestämt. Slå på stort såhär på Påskafton. Eller kanske chocka och glida ner på stan och jama med de andra katterna.


Det här har andra sagt:

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0