But why?

Det här är bara en av anledningarna till varför jag inte är ute på terasspremiären med de andra ikväll.



Jag såg denna tidigare idag och blev lite lätt äcklad.
Fy fan så folk beter sig på fyllan.
Ångest deluxe med extra allt vid sidan om?
Nej tack.

Jag fick avsmak kan man säga och har istället njutit av ljuvliga gudbarn, en ovanligt söt bebis och en fantasktisk fjortis. Detta kryddat med en vacker mamma gjorde hela min helg.

Tack för maten.

Det här har andra sagt:
Så här sa: V

And we love you!



Får vi träffa Dig idag?



PUSS!

2009-04-19 @ 08:58:30
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Så här sa: Mary

Nu känns det ännu bättre att jag var hemma hos mor o far igår kväll och skippade den där terasspremiären :)

2009-04-19 @ 10:18:51
Så här sa: PS

V: Ja det får ni :) Jag ringer när jag jar gjort mig fabulous igen!



M: Visst gör det!? Mer mys till folket!! Och till dig och mig...miss you!

2009-04-19 @ 10:45:29

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0