Blindpunktsnartdotcom

Det är seriöst fel på mitt öga nu.
Jag ser helt åt helvete.

Och så googlade jag på hål på näthinnan,
Varför? Jag har redan ett hål på näthinnan,
en liten olycka för snart 12 år sedan. 
No biggie. Oddsen var typ 1/1 000 000 000,
jajjamensan!! Där satt den!! 

Anyways, jag fick upp detta:
Näthinneavlossning
Symtom:
- ljusblixtar i ytterkanten av synfältet
- grumlingar och sotflagor som rör sig i synfältet
- en mörk skugga, som en gardin, i utkanten av synfältet.

Check, check, check.

Blir till att ringa ögonkliniken imorgon då.
Om jag hinner, och fortfarande kan se siffrorna
på mobilen.



Det här har andra sagt:
Så här sa: Vicktoria(moi)

Lilla fnuttan... Nu hoppas vi att det löser sig på bästa sätt!



Puss, V

2009-04-08 @ 20:33:29

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0