Som om jag bryr mig (skulle inte tro det)

Jag har tänkt. (Oj fan).
Och kommit fram till att det jag skriver här saknar substans och innehåll. (Skojar inte!).
Det är bara yta och småskit i jämförelse med vad andra piltar ner varje dag. (Jepp, jepp).
Folk har så himla mycket att skriva om, så många bra tankar och så spännande liv som ska dokumenteras. (Hur hinner dom allt?!)
Det mest spännande i mitt liv är just nu väntan på att min mobil ska komma tillbaka från reparationen och om den då kommer vara helt tom eller om mina nummer kommer finnas kvar. (Dagens sanning). Ungefär. (Okej, det var lite spännande att vara och handla idag på Maxi med resten av stan, vem krockar med vem, vem handlar med vem, vem åker fast i scanna-själv-kassan och sånt). 
Det är nästan så jag ska ta och försöka mig på det här med dejtande för att få lite mer spänning i vardagen. (Håhåjaja, de senaste gångerna gick ju så bra menar jag).  
Kanske göra som vissa andra och träffa flera samtidigt och röra om i grytan ordentligt. (Living-on-the-edgde-style).

Anyways, sen tänkte jag lite till och kom fram till att jag skiter i vilket. (Kom på att jag är så jävla bra iaf). 

Peace.

Det här har andra sagt:
Så här sa: m

hahahaha jag tror du är så jävla bra. Kul texter, tack för rolig stund..

Mange

2009-04-29 @ 23:07:05
URL: http://vilsnafarsan.blogg.se/
Så här sa: Linda W

Fast vet du...?

Jag läser här nästan varje dag och för det mesta skrattar jag tills jag kissar i brallorna! :-)

Du verkar onekligen vara berikade med en stor dos självironi och ett jättelass humor!

Jag fortsätter gärna läsa, om jag får?!

2009-04-30 @ 08:13:39
Så här sa: E

Aha, en till med fundering kring det där med dejtande? Ska vi bilda en pakt? :0)

2009-04-30 @ 09:07:39
URL: http://thekaleidoscope.blogg.se/
Så här sa: Prinsessan S

M: Det var det lilla, tack för titten :)



Linda W: Klart du får! Jag visste väl att det inte bara var jag som pissar i brallan åt det jag skriver! ;)



E: Jag är för pakter, definitivt. Gärna när man ska rösta bort folk ur relationer, från öde öar eller bara rösta bort kräk från dejtinglistan. Jag är på!



:-)

2009-04-30 @ 18:22:03

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0