18 745

Jag har blundat och struntat i det som jag visste skulle komma som ett brev på posten. Och så damp det då ner. Ett kuvert på min dörrmatta mötte mig ikväll när jag kom hem, som ett brev på posten skulle man kunna säga. Jag tog tjuren vid hornen och rev upp det på stört för att läsa domen. Två räkningar, jag måste vara jättespeciell som får två! En för vardera halvår för år 2007, båda ska betalas den sista maj. Men oj, tack så mycket!! Får jag en hel månad på mig!?!? Säkert?! Ja förlåt, det är ju MER än en hel månad. My bad.

Två räkningar som tillsammans innebär en utgift på 18 745 kr. Och jag som räknat med 23 000. Det här känns ju som en vinst på lotto! Jag har  t j ä n a t  4000 kr skulle man ju kunna säga! SUCKERS! Hahaha, jag ska skratta hela vägen till banken. Alltså här i soffa eftersom jag har internetkonto där jag betalar alla räkningar men anyways. Ha ha CSN, HA HA.

Jag undrar om servitrisen visste hur tur hon hade när jag dricksade henne 15% på notan ikväll? Eller taxichaffören, visste hon att det var sista gången som jag åkte taxi hem? Var det därför hon var så trevlig?

I wonder.


Det här har andra sagt:

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0